Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - čtvrtek 06.06.2024
06.06. 22:15 Fio - Pražská burza rostla
06.06. 16:31 Fio - Čtvrtletní rebalance indexu PX a PX-START k 24. červnu
06.06. 14:45 Fio - Akciový výhled
06.06. 08:59 Fio - Karo Leather na START day potvrdila výhled, dočerpala dotace (+komentář analytika)
05.06. 22:38 Fio