Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Pražská burza zahájila týden růstově
13.05. 16:52 Fio - Akciový výhled
13.05. 08:59 Fio - Denní report - pátek 10.05.2024
10.05. 22:10 Fio - Americké indexy s mírnými pohyby
10.05. 17:50 Fio - Pražská burza zakončila týden poklesem
10.05. 16:43 Fio