Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - čtvrtek 02.05.2024
02.05. 22:07 Fio - Zámořské akcie v polovině seance rostou
02.05. 20:01 Fio - Pražská burza rostla, Komerční banka naposled s dividendou
02.05. 16:44 Fio - Akciový výhled
02.05. 08:57 Fio - Denní report - středa 01.05.2024
01.05. 22:15 Fio