Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - pondělí 29.04.2024
29.04. 22:18 Fio - Makroekonomický výhled: HDP (ČR, Německo, eurozóna), rozhodnutí o sazbách (ČR, USA)…
29.04. 17:48 Fio - Projekce hospodaření Komerční banky za 1Q 2024
29.04. 17:16 Fio - Pražská burza v pondělí rostla
29.04. 16:34 Fio - Primoco UAV zveřejnilo výroční zprávu za rok 2023, v Uzbekistánu plánuje vybudovat středisko
29.04. 13:24 Fio