Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Pražská burza rostla
15.05. 16:34 Fio - Commerzbank zveřejnila výsledky za 1Q a přistoupila k navýšení projekce čistých úrokových výnosů
15.05. 11:04 Fio - Akciový výhled
15.05. 08:59 Fio - Denní report - úterý 14.05.2024
14.05. 22:13 Fio - Čínská Alibaba ve 4Q reportovala 86 % pokles čistého zisku
14.05. 16:39 Fio