Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Netflix ve 2Q překonal odhady a zvýšil celoroční výhled
18.07. 10:30 Fio - Akciový výhled
18.07. 09:00 Fio - Denní report - čtvrtek 17.07.2025
17.07. 22:34 Fio - General Electric Aerospace reportoval za 2Q nad očekáváním a navýšil celoroční i dlouhodobý výhled
17.07. 17:16 Fio - Pražská burza rostla s pozitivním sentimentem na západoevropských trzích
17.07. 16:39 Fio