Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Klienti Mercedes-Benz v 1Q vyčkávali na novější modely
30.04. 09:19 Fio - Akciový výhled
30.04. 08:58 Fio - Erste reportovala výsledky za 1Q, čistý zisk předčil očekávání
30.04. 08:54 Fio - Denní report - pondělí 29.04.2024
29.04. 22:18 Fio - Makroekonomický výhled: HDP (ČR, Německo, eurozóna), rozhodnutí o sazbách (ČR, USA)…
29.04. 17:48 Fio