Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Akciový výhled
02.05. 08:57 Fio - Denní report - středa 01.05.2024
01.05. 22:15 Fio - Denní report - úterý 30.04.2024
30.04. 22:13 Fio - Výrobce klik M&T 1997 zveřejnil předběžné výsledky hospodaření za rok 2023
30.04. 17:35 Fio - McDonald’s v 1Q i nadále negativně ovlivňuje konflikt Izraele s Hamásem
30.04. 17:17 Fio