Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Siemens s výsledky za 2Q snižuje výhled tržeb klíčového segmentu digital industries
16.05. 11:08 Fio - Akciový výhled
16.05. 08:58 Fio - Gevorkyan zveřejnil výsledky za 1Q a potvrdil výhled na rok 2024
16.05. 08:52 Fio - Denní report - středa 15.05.2024
15.05. 22:16 Fio - Pražská burza rostla
15.05. 16:34 Fio