Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Pražská burza prohloubila včerejší pokles
05.06. 16:35 Fio - FIXED.Zone zveřejnila nové sídlo společnosti a výsledky za 1Q
05.06. 16:18 Fio - Mmcité představilo nový dlouhodobý výhled
05.06. 16:01 Fio - M&T představilo výhled na rok 2024 a plán vyplatit dividendu
05.06. 14:24 Fio - Akciový výhled
05.06. 08:54 Fio