Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - pátek 03.05.2024
03.05. 22:36 Fio - Pozitivní závěr týdne v zámoří
03.05. 22:32 Fio - Wall Street v růstovém módu
03.05. 19:02 Fio - Burza v Praze v záporu kvůli KB bez dividendy
03.05. 16:34 Fio - Výrobce čokolády Hershey svými výsledky za 1Q překonává odhady analytiků a potvrzuje výhled
03.05. 14:21 Fio