Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - pátek 19.12.2025
19.12. 22:32 Fio - Carnival Corp. reportovala za 4Q, očištěný zisk na akcii meziročně vzrostl a předčil očekávání
19.12. 17:58 Fio - Pražská burza plošně rostla
19.12. 16:35 Fio - Paychex, poskytovatel mzdových a HR služeb, reportoval výsledky za 2Q dle očekávání
19.12. 16:14 Fio - Nike reportoval výsledky za 2Q, tržby v Číně poklesly o 17 %
19.12. 12:45 Fio





