Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Projekce hospodaření Komerční banky za 1Q 2024
29.04. 17:16 Fio - Pražská burza v pondělí rostla
29.04. 16:34 Fio - Primoco UAV zveřejnilo výroční zprávu za rok 2023, v Uzbekistánu plánuje vybudovat středisko
29.04. 13:24 Fio - Firemní výsledky na tento týden: Erste, Komerční banka, Coca-Cola, Apple, Amazon.com…
29.04. 11:50 Fio - Projekce hospodaření Erste Group za 1Q 2024
29.04. 10:58 Fio