Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Johnson & Johnson reportoval silné výsledky za 2Q a navýšil celoroční výhled
16.07. 18:21 Fio - Bank of America ve 2Q pozitivně překvapila výnosy z obchodovaní
16.07. 17:39 Fio - Morgan Stanley reportoval výsledky hospodaření za 2Q
16.07. 17:19 Fio - Pražská burza ztratila
16.07. 16:33 Fio - Výrobce litografických zařízení ASML překonal očekávání u objednávek, výhled na 2026 zůstává nejistý
16.07. 09:45 Fio