Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Akciový výhled
02.05. 08:57 Fio - Denní report - středa 01.05.2024
01.05. 22:15 Fio - Denní report - úterý 30.04.2024
30.04. 22:13 Fio - Výrobce klik M&T 1997 zveřejnil předběžné výsledky hospodaření za rok 2023
30.04. 17:35 Fio - McDonald’s v 1Q i nadále negativně ovlivňuje konflikt Izraele s Hamásem
30.04. 17:17 Fio