Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Akciový výhled
06.06. 08:59 Fio - Karo Leather na START day potvrdila výhled, dočerpala dotace (+komentář analytika)
05.06. 22:38 Fio - Denní report - středa 05.06.2024
05.06. 22:16 Fio - Prabos představil výhled na rok 2024 a výsledky za 1Q
05.06. 17:20 Fio - Pražská burza prohloubila včerejší pokles
05.06. 16:35 Fio