Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Denní report - úterý 14.05.2024
14.05. 22:13 Fio - Čínská Alibaba ve 4Q reportovala 86 % pokles čistého zisku
14.05. 16:39 Fio - Pražská burza klesala, ČEZ po výsledcích -1,09 %
14.05. 16:38 Fio - ČEZ: rozšířený komentář k výsledkům za 1Q 2024
14.05. 15:32 Fio - Footshop zveřejnil výroční zprávu za rok 2023 a náhled hospodaření za 1Q
14.05. 14:52 Fio