Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Berskhire Hathaway ve 3Q navýšila hotovost na rekordních 381,7 mld. USD
03.11. 11:50 Fio - Zestátnění ČEZu bylo přes víkend diskutovaným tématem
03.11. 10:53 Fio - Akciový výhled
03.11. 09:03 Fio - Výrobce bezpilotních letadel Primoco reportoval za 9M a snížil celoroční výhled
03.11. 08:56 Fio - Páteční obchodování skončilo na pozitivní vlně
31.10. 21:02 Fio





