Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Johnson & Johnson reportoval silné výsledky za 2Q a navýšil celoroční výhled
16.07. 18:21 Fio - Bank of America ve 2Q pozitivně překvapila výnosy z obchodovaní
16.07. 17:39 Fio - Morgan Stanley reportoval výsledky hospodaření za 2Q
16.07. 17:19 Fio - Pražská burza ztratila
16.07. 16:33 Fio - Výrobce litografických zařízení ASML překonal očekávání u objednávek, výhled na 2026 zůstává nejistý
16.07. 09:45 Fio