Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Výrobce litografických zařízení ASML překonal očekávání u objednávek, výhled na 2026 zůstává nejistý
16.07. 09:45 Fio - Akciový výhled
16.07. 09:02 Fio - Burza zakončuje smíšeně, čipový sektor trh podržel.
15.07. 22:00 Fio - Smíšené obchodování a „čipovky“ v růstovém tažení
15.07. 19:00 Fio - Denní report - úterý 15.07.2025
15.07. 17:17 Fio