Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- PepsiCo za 2Q reportovalo tržby i očištěný zisk na akcii nad očekáváním Wall Street
17.07. 13:12 Fio - Goldman Sachs reportoval dobré výsledky za 2Q díky rekordním výnosům z obchodování s akciemi
17.07. 11:28 Fio - Výrobce polovodičů TSMC reportoval za 2Q nad očekáváním a navýšil celoroční výhled růstu výnosů
17.07. 10:09 Fio - Akciový výhled
17.07. 08:59 Fio - Denní report - středa 16.07.2025
16.07. 22:30 Fio