Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Lockheed Martin reportoval výsledky, zisk na akcii klesl kvůli ztrátám v letectví a divizi Sikorsky
22.07. 17:27 Fio - Pražská burza klesala s negativním zahraničním sentimentem
22.07. 16:26 Fio - Philip Morris International oznámil výsledky za 2Q, organické tržby vzrostly méně než se očekávalo
22.07. 15:42 Fio - Coca-Cola reportovala výsledky za 2Q a zvýšila výhled porovnatelného zisku na akcii
22.07. 14:53 Fio - Akciový výhled
22.07. 09:01 Fio