Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Technologický sektor táhl dnešní růst
24.07. 22:01 Fio - Trh je po absorbování dat smíšený
24.07. 19:02 Fio - Deutsche Bank reportovala za 2Q nad očekáváním, bankovní dům je na cestě splnit celoroční cíle
24.07. 17:44 Fio - Colt CZ bude i nadále dodávat zbraně české armádě, s Ministerstvem obrany podepíše novou smlouvu
24.07. 17:26 Fio - Denní report - čtvrtek 24.07.2025
24.07. 17:17 Fio