Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Coca-Cola zveřejnila výsledky za 1Q a zvýšila výhled
30.04. 14:59 Fio - OMV v 1Q potěšil analytiky segmentem chemikálií a materiálů
30.04. 12:45 Fio - Paramount reportoval výsledky za 1Q, očištěný zisk na akcii pozitivně překvapil
30.04. 11:58 Fio - Volkswagen reportoval výsledky za 1Q, společnost potvrdila roční výhled
30.04. 10:25 Fio - Klienti Mercedes-Benz v 1Q vyčkávali na novější modely
30.04. 09:19 Fio