Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Pražská burza zakončila na červené nule
11.12. 16:42 Fio - Nordson zveřejnil výsledky za 4Q a výhled pro fiskální rok 2026
11.12. 16:21 Fio - Synopsys reportoval za 4Q a představil dle analytiků konzervativní výhled na 2026
11.12. 15:12 Fio - Oracle zveřejnil výsledky za 2Q, panují obavy z vysokých kapitálových výdajů
11.12. 11:04 Fio - Adobe reportoval výsledky za 4Q a zveřejnil výhled na fiskální rok 2026
11.12. 10:53 Fio





