Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Costco reportovalo za 1Q, celkové porovnatelné tržby vzrostly meziročně o 6,4 %
12.12. 11:52 Fio - Broadcom zveřejnil výsledky za 4Q nad odhady, pozornost se však soustředila na AI backlog a marže
12.12. 11:45 Fio - Lululemon reportoval výsledky a navýšil výhled na fiskální rok 2026, CEO se rozhodl odstoupit
12.12. 11:36 Fio - Akciový výhled
12.12. 09:01 Fio - Denní report - čtvrtek 11.12.2025
11.12. 22:31 Fio





