Generální ředitel TV Nova o reklamním trhu
Generální ředitel televize Nova (lokální dcera CME) Petr Dvořák v rozhovoru pro Hospodářské Noviny uvedl, že letošní pokles spotové reklamy činí zhruba 20-21% r/r. Dále uvedl, že další nové projekty v ČR si vedou lépe, než bylo plánováno. Odhad pro vývoj reklamního trhu pro příští rok stále pan Dvořák odhaduje na růst 5-6% r/r, ale rovněž podotýká, že to pro Novu nebude znamenat významné zlepšení oproti roku 2009. Dané informace pouze potvrzují již dříve zveřejněná data, a proto daný komentář považujeme za neutrální.
Poslední zprávy
- Oracle zveřejnil výsledky za 2Q, panují obavy z vysokých kapitálových výdajů
11.12. 11:04 Fio - Adobe reportoval výsledky za 4Q a zveřejnil výhled na fiskální rok 2026
11.12. 10:53 Fio - Společnost mmcité zveřejnila výsledky za 3Q a mírně revidovala celoroční výhled
11.12. 09:29 Fio - Akciový výhled
11.12. 09:13 Fio - Denní report - středa 10.12.2025
10.12. 22:22 Fio





