ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Konferenční hovor Monety k 2Q: potenciál překonat výhled letošního čistého zisku až o 400 mil. Kč
24.07. 13:57 Fio - Tesla reportovala výsledky pod odhady, meziroční růst zaznamenal segment služeb
24.07. 11:41 Fio - Alphabet reportoval solidní výsledky, konglomerát plánuje ještě více investovat do infrastruktury
24.07. 11:27 Fio - Akciový výhled
24.07. 09:00 Fio - Moneta Money Bank reportovala čistý zisk za 2Q 2025 podle očekávání
24.07. 08:34 Fio