ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- American Express reportuje výsledky za 1Q 2024, zisk na akci vzrostl meziročně o 39 %
19.04. 16:53 Fio - Pražská burza v závěru týdne na kladné nule
19.04. 16:26 Fio - Procter & Gamble v 1Q zvýšil zisk zdražováním
19.04. 15:20 Fio - Výsledky Intuitive Surgical za 1Q překonaly očekávání analytiků
19.04. 13:34 Fio - Netflix za první kvartál získal 9,33 milionu nových předplatitelů
19.04. 10:51 Fio