ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Denní report - čtvrtek 09.05.2024
09.05. 22:16 Fio - Pražská burza navyšovala zisky předchozích dnů
09.05. 16:42 Fio - Výnosy a zisk za 1Q Warner Bros. Discovery nedosáhly očekávání analytiků
09.05. 14:51 Fio - Negativní výhled Airbnb zastínil výsledky nad očekávání za 1Q
09.05. 10:48 Fio - ČEZ: odhady hospodaření za 1Q 2024
09.05. 09:34 Fio