ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Denní report - úterý 04.11.2025
04.11. 22:05 Fio - Varování šéfů Wall Street spouští prodejní vlnu, technologie citelně oslabují
04.11. 19:57 Fio - Uber oznámil výsledky za 3Q, výnosy vzrostly meziročně o 20 %
04.11. 17:47 Fio - Pfizer reportoval za 3Q a navýšil celoroční výhled, výsledky zastínil konkurenční boj s Novo Nordisk
04.11. 17:35 Fio - Smíšený vývoj na pražské burze
04.11. 16:38 Fio





