ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Uber oznámil výsledky za 3Q, výnosy vzrostly meziročně o 20 %
04.11. 17:47 Fio - Pfizer reportoval za 3Q a navýšil celoroční výhled, výsledky zastínil konkurenční boj s Novo Nordisk
04.11. 17:35 Fio - Smíšený vývoj na pražské burze
04.11. 16:38 Fio - Hardwario zveřejnilo výsledky za 9M roku 2025, v roce 2026 očekává tržby 100 mil. Kč
04.11. 16:27 Fio - Poskytovatel e-commerce řešení Shopify reportoval výnosy za 3Q nad odhady
04.11. 15:37 Fio





