ČEZ a výsledky velkobchodní kampaně na rok 2007 (oficiální prohlášení)
ČEZ zaznamenal nečekaně vysoký zájem o elektřinu ve velkoobchodní kampani a musí krátit požadavky obchodníků, protože přesahují jeho výrobní možnosti.
Celkové velkoobchodní meziroční zvýšení cen dosáhlo 16,87 %. Přitom samotná cena pásmové dodávky vzrostla v druhé aukci o 19,5%. Díky nabídce ostatních produktů za předem stanovené ceny je však výsledný průměrný nárůst cen o 2,6 % nižší, tj. jen 16,87% oproti 17,1% v aukci virtuální elektrárny.
Více informací na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/cez-a-vysledky-velkobchodni-kampane-na-rok-2007-oficialni-prohlaseni.html
Poslední zprávy
- Berskhire Hathaway ve 3Q navýšila hotovost na rekordních 381,7 mld. USD
03.11. 11:50 Fio - Zestátnění ČEZu bylo přes víkend diskutovaným tématem
03.11. 10:53 Fio - Akciový výhled
03.11. 09:03 Fio - Výrobce bezpilotních letadel Primoco reportoval za 9M a snížil celoroční výhled
03.11. 08:56 Fio - Páteční obchodování skončilo na pozitivní vlně
31.10. 21:02 Fio





