Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Německá burza se v úvodu týdne zelenala, DHL a RWE před zítřejšími výsledky odepisovaly
06.05. 18:13 Fio - Alza se připravuje na vstup do lékárenského odvětví
06.05. 17:41 Fio - Wall Street v úvodu obchodování roste, akcie Tyson Foods po výsledcích odepisují více než 6 %
06.05. 16:24 Fio - Zámořské futures kontrakty indikují kladný open
06.05. 14:53 Fio - Vývoj měnových párů: USD/CZK 23,18
06.05. 14:30 Fio