Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- USA: Index výrobní aktivity dallaského Fedu v dubnu klesl na -14,5 b. při očekávání -11,3 b.
29.04. 16:31 Fio - Americké indexy otevírají růstově
29.04. 16:14 Fio - Obchodní hodiny během květnových svátků
29.04. 15:07 Fio - Zámořské futures v zeleném
29.04. 14:55 Fio - Německo: Index CPI v dubnu dle předběžných dat meziročně vzrostl o 2,2 % při očekávání 2,3 %
29.04. 14:02 Fio