Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Spotřebitelská důvěra za duben dle předběžných dat klesla o 14,7 b.
29.04. 11:16 Fio - Gevorkyan dokončila akvizici konkurenční společnosti Altha Powder Metallurgy
29.04. 11:05 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (+1,92 %), ropa (-0,49 %)
29.04. 10:35 Fio - Vývoj měnových párů: EUR/USD 1,0721
29.04. 10:35 Fio - Pražská burza otevírá v úvodu týdne mírně v zeleném, Moneta dnes na RM-SYSTÉMu naposled s dividendou
29.04. 09:46 Fio