Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Americké akcie uzavřely v zelených číslech
02.05. 22:06 Fio - Frankfurtská burza zakončila obchodní seanci mírným poklesem
02.05. 17:58 Fio - USA: Průmyslové objednávky v březnu vzrostly o 1,6 % při totožném očekávání
02.05. 16:09 Fio - Americký trh otevřel v zelených číslech, po výsledcích posiluje Qualcomm
02.05. 16:03 Fio - USA: Obchodní bilance v březnu se schodkem 69,4 mld. USD, očekával se schodek 69,8 mld. USD
02.05. 15:05 Fio