Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- USA: Obchodní bilance v březnu se schodkem 69,4 mld. USD, očekával se schodek 69,8 mld. USD
02.05. 15:05 Fio - USA: Produktivita mimo zemědělství v 1Q dle předběžných dat na 0,3 % při očekávání 0,5 %
02.05. 14:58 Fio - Americké futures kontrakty před otevřením trhu posilují
02.05. 14:54 Fio - USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 27. dubnu na 208 tis. při očekávání 211 tis.
02.05. 14:51 Fio - ČR: ČNB dle očekávání snížila sazby o půl procentního bodu na 5,25 %
02.05. 14:42 Fio