Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Gen Digital: Zacks snižuje cílovou cenu akcií na 21 USD při stálém doporučení "neutral"
03.05. 16:24 Fio - Gazprom chce po ruském soudu, aby zakázal ČEZu pokračovat v řízení arbitrážního soudu v Ženevě
03.05. 16:09 Fio - Americké indexy rostou po reportu z trhu práce
03.05. 15:53 Fio - USA: Index nákupních manažerů PMI ve službách za duben dle konečných hodnot na 51,3 b.
03.05. 15:48 Fio - Futures po slabších číslech z amerického trhu práce posilují, kontrakt na S&P 500 připisuje +1,09 %
03.05. 14:57 Fio