Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Míra nezaměstnanosti v březnu dle očekávání na 6,5 %
03.05. 11:05 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (+1,45 %), měď (+0,86 %)
03.05. 11:03 Fio - Vývoj měnových párů: CHF/CZK 25,66
03.05. 11:02 Fio - Pražská burza otevírá seanci poklesem, výsledky hospodaření zveřejnila Komerční banka
03.05. 09:35 Fio - Frankfurt v úvodu roste, DBK zvyšuje cílovou cenu Siemens Energy, Daimler po výsledcích odepisuje
03.05. 09:33 Fio