Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- USA: Maloobchodní tržby v dubnu dle předběžných dat meziměsíčně beze změny
15.05. 14:40 Fio - USA: Neworský výrobní index v květnu na -15,6 b. při očekávání -10,0 b.
15.05. 14:39 Fio - USA: Index CPI v dubnu dle očekávání meziročně vzrostl o 3,4 %
15.05. 14:38 Fio - Vývoj cen komodit: Pšenice (+2,49 %), měď (+2,15 %) a stříbro (+1,3 %)
15.05. 13:42 Fio - Vývoj měnových párů
15.05. 13:41 Fio