Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Eurozóna: Index PMI ve výrobě za duben podle finálních dat na 45,7 b., předběžná indikovala 45,6 b.
02.05. 10:05 Fio - Německo: Index PMI ve výrobě podle konečných dat v dubnu na 42,5., předběžná indikovala 42,2 b.
02.05. 10:03 Fio - ČR: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě v dubnu klesnul na 44,7 b. při očekávání 46,7 b.
02.05. 10:00 Fio - Hong Kong roste o 2,4 %, další asijské trhy bez výraznějších změn
02.05. 08:53 Fio - CTP: Wood & Company zvyšuje doporučení na „buy“ a cílovou cenu na 18,9 EUR
02.05. 08:43 Fio