Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Hong Kong roste o 2,4 %, další asijské trhy bez výraznějších změn
02.05. 08:53 Fio - CTP: Wood & Company zvyšuje doporučení na „buy“ a cílovou cenu na 18,9 EUR
02.05. 08:43 Fio - Evropské futures na nule
02.05. 08:41 Fio - Očekávané události: Zasedání ČNB, PMI (ČR, SRN, EMU), obchodní bilance, průmyslové objednávky (USA)
02.05. 08:31 Fio - Obchodování v USA končí v mírné ztrátě
01.05. 22:20 Fio