Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Obchodování v USA končí v mírné ztrátě
01.05. 22:20 Fio - USA: Rozhodnutí FOMC (Fed) o sazbách
01.05. 20:02 Fio - Smíšené obchodování v zámoří
01.05. 18:54 Fio - USA: Změna zásob surové ropy podle EIA
01.05. 16:31 Fio - USA: Stavební výdaje, Nové pracovní pozice JOLTs, ISM ve výrobě, Cenový index ISM
01.05. 16:03 Fio