Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Asijsko-pacifický region se obchoduje smíšeně, po výsledcích posiluje Sony
15.05. 08:37 Fio - Evropské futures kontrakty v zeleném
15.05. 08:36 Fio - Gen Digital: Zacks zvyšuje cílovou cenu akcií na 25 USD při stálém doporučení "neutral"
15.05. 08:06 Fio - Očekávané události: Index CPI (USA), HDP (eurozóna)
15.05. 07:49 Fio - Americké indexy v závěrečné fázi poskočily výš
14.05. 22:06 Fio