Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Vývoj komodit: drahé kovy rostou, ropa oslabuje
26.12. 16:11 Fio - Kladný open na amerických trzích
26.12. 15:53 Fio - Futures na americké indexy s minimálními změnami
26.12. 14:24 Fio - Pokračující žádosti o podporu v nezaměstnanosti
24.12. 14:51 Fio - Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti byly mírně nižší
24.12. 14:49 Fio





