Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
10.07.2006 10:45:00
|
Fio banka
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Autor: Chádí El-Moussawi
Poslední zprávy
- USA: Stavební výdaje, Nové pracovní pozice JOLTs, ISM ve výrobě, Cenový index ISM
01.05. 16:03 Fio - Americké trhy v úvodu obchodování bez výraznějších změn
01.05. 15:50 Fio - USA: Index nákupních manažerů PMI ve výrobě
01.05. 15:46 Fio - USA: Změna zaměstnanosti ADP
01.05. 14:16 Fio - USA: Index žádostí o hypotéky MBA
01.05. 13:05 Fio