Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- USA: Obchodní bilance v březnu se schodkem 69,4 mld. USD, očekával se schodek 69,8 mld. USD
02.05. 15:05 Fio - USA: Produktivita mimo zemědělství v 1Q dle předběžných dat na 0,3 % při očekávání 0,5 %
02.05. 14:58 Fio - Americké futures kontrakty před otevřením trhu posilují
02.05. 14:54 Fio - USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 27. dubnu na 208 tis. při očekávání 211 tis.
02.05. 14:51 Fio - ČR: ČNB dle očekávání snížila sazby o půl procentního bodu na 5,25 %
02.05. 14:42 Fio