Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Hong Kong roste o 2,4 %, další asijské trhy bez výraznějších změn
02.05. 08:53 Fio - CTP: Wood & Company zvyšuje doporučení na „buy“ a cílovou cenu na 18,9 EUR
02.05. 08:43 Fio - Evropské futures na nule
02.05. 08:41 Fio - Očekávané události: Zasedání ČNB, PMI (ČR, SRN, EMU), obchodní bilance, průmyslové objednávky (USA)
02.05. 08:31 Fio - Obchodování v USA končí v mírné ztrátě
01.05. 22:20 Fio