Tržby skákající kočky mohou růst o 40% díky fotbalu
Puma AG (PUM), výrobce sportovního oblečení a sponzor fotbalových mistrů světa z Itálie, uvedl, že jeho tržby z fotbalového oblečení mohou růst minimálně o 40%, právě díky skončenému mistrovství světa. Podle CEO Pumy Jochen Zeitze tvoří tržby z fotbalu více než 10% celkových tržeb společnosti. Akcie Pumy aktuálně ztracejí 0,37% na 298,30EUR/a.
Poslední zprávy
- Americké futures kontrakty se obchodují smíšeně a bez výrazných pohybů
17.07. 14:49 Fio - USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 12. červenci na 221 tis.
17.07. 14:39 Fio - USA: Index výrobní aktivity filadelfského Fedu v červenci na 15,9 b. při očekávání -1 b.
17.07. 14:37 Fio - USA: Index importních cen v červnu meziročně klesl o 0,2 % při očekávání růstu o 0,4 %
17.07. 14:35 Fio - USA: Maloobchodní tržby v červnu dle předběžných dat meziměsíčně vzrostly o 0,6 %
17.07. 14:32 Fio